Neredesin Biliyorum

Friday 14 March 2008

Kimsesiz bir çocugun zavalli bakisinda,
Soguktan cama gelen guvercinin sesinde,
Zamana ayak uyduramayan parktaki yaslida,
Senin nerede oldugunu hatirliyorum.

Sebebini anlayamadigim ruyamda,
Hayat telasinin bos geldigi anlarda,
Yosun tutmus kayaya vuran sessiz dalgada,
Senin nerede oldugunu hatirliyorum.

Elimdeki tek fotografina baktigimda,
Biraktigin boslugun soguklugunu hissediyorum.
Yillar oncesi sanki dun gibi geldiginde,
Senin nerede oldugunu hatirliyorum.

Yasadigim sevgi dolu anlari yanima aldim,
Gittigin yeri biliyorum bir gun ben de gelecegim…



Derya Sahna

1 comments:

Anonymous said...

Ben bu şiirini okuduğumda derinden etkileniyorum, yasadığım hersey gözümün önünden fılm şeridi gibi geçiyor. Şiirlerinin hepsi çok güzel ama bu şiirini okuduğumda her defasında kalbimin titrediğini hissediyorum. Seni çok seviyorum. Bütün güzellıkler seninle olsun.