Bu ara biktiklarim...

Saturday 29 March 2008


Amerika’nin seçim kapmanyasi artik içimi baydi, Obama’nin kazanmasini gonlum istese de artik seçin de birini siz de biz de rahatlayalim, ne bitmez kampanyaymis bu …


Diyet ile ilgili çikan haberlerlerden yoruldum, hep ayni seyleri evire çevire anlatiyorlar, bu da yetmiyormus gibi yanlarina da hiç hayatlarinda diyet yapmamislarin fotograflarini koyuyorlar. Bir yandan da ne saglikli ne degil artik ezberledik ama oyle bir karistirdilar ki bir donem faydali olan bir donem bu islevini yitiriyor, artik yorulduk bunlardan.

Turk sinemasi sanatçilarinin opusme, sevisme sahnelerine nasil curet edebildikleri tartismasinin hep kadin sanatçilarla yapilmasindan, erkeklegin namusunun elinin kiri oldugunu dusunenlerden biktim.

Unlulerin genç-yasli, makyajli-makyajsiz, estetik oncesi-sonrasi halleri karsilastirmasindan biktim. Mankenlerin saçma sapan açiklamalarinin, unlulerin tartismalarinin haber olmasindan da ayni olçude yoruldum.

Sayilamayacak kadar her geçen gun artan yarisma programlarinda unlulerin kedi kopek gibi kavga etmesinin rating yapasina inanamiyorum. Bu yarismalarin hepsi yurtdisindan geliyor, ayni versiyonlari bir çok ulkede var hiç birinde juri bizdeki kadar birbirini yemiyor. Bizde televizyonu açiyorsun, her yerde bir tartisma, bir bagirisma var, ne çok savasçi bir toplum oldugumuzu unutmusum meger.

Yine unlulerin paparazileri artik nerde ne yaptiklarindan çok neresini nasil frikik vermis ona bakiyor, bu da saçma sapan bir magazin dunyasinin, saçma sonuçlari. Bunlara rating verenleri de suçlamak lazim. Turk gazetelerinin bir kisminin on ve arka sayfalarinda , yari çiplak fotograflari gormekten biktim ve utaniyorum.

Unlu demisken laf etmeden geçemeyecegim, Paris Hilton’in gazatelerin ana sayfalarinda yaptigi her haltin kare kare izlendigi haberlerinin oldukça abartili olmasi Amerika’da alay konusu bile olmus. Bikmaniz için bu kadari da mi yetmiyor ???

Simdilik aklima gelenler…

0 comments: