Döndüm

Thursday 12 June 2008

Geçen seneler degildi
Gençligimdi, yalnizligimdi
Konusan kelimeler degildi
Ozlemimdi, heyecanimdi

Döndüm, geride birakarak
Bugunun oncesini, tanimadigim yarini
Döndüm, kendime sorarak
Acaba hatirlayan oldu mu
Penceremdeki çiçek soldu mu

Baslayamam ki biraktigim yerden
Anlayamazlar ki gorunen benden
Aslinda hatirlamazlar eski beni
Yaratmak isterler simdiki bir benzeri

Döndüm, bilsem de belli sonu
Uzaktan sevmenin kolayligini
Içeride bekleyen ayniligi
Solgun renkli gunleri

Döndüm herseye ragmen diyerek
Camin arkasindan yagmuru izleyerek
Sessiz kalabaliklara muzik vererek
Döndüm, artik burdayim…


Derya Sahna

2 comments:

Anonymous said...

Selamlar,
Siirlerinizi çok begendim, duygu ve dusunce yukluler.
Siz geldiginizde Angola'ya biz coktan ayrilmis olacagiz. Guzel ve zor yanlariyla Angola cazibesini kaybetmeyen bir ulke.
Sevgiler, Figen.

Derya Sahna said...

Çok tessekkurler yorumlariniz için...

Heyecanla bekliyorum gidecegim gunu, karsima çikacak iyisiyle kotusuyle bambaska dunyayi.

Sevgiler
Derya