Sandim

Friday 9 May 2008

Kanatlarim var diye ucarim sandim
Yukselenler kanatsizdi oysa ki
Yurumeyi biliyorum diye kosarim sandim
Onde gidenler meger benden farkliydi

Sonradan ogrendim ki;
Yalnizligi bilenin odasi bos,
Yuregi dolu olur
Sessizligi duyanin ici urperir
Ruhunda bin melodi vardir
Yoklugu olanin arayisi derin olur
Azmi beni asar

Bense eksigim yok, herseyim var der
Hayatimi ertelerken
Nasilsa bir yerlere varirim sandim
Ayak izleri cok olan yoldan giderken
Aslinda hep ayni yerde saydim.


Derya Sahna

1 comments:

sezgihan said...

merhaba ;

hobi olarak uğraş verdiğim, amatör fotoğraf denemelerimi yayınladığım blog sayfama ilgi gösterdiğiniz ve bunu yazı ile dile getirdiğiniz için, teşekkürlerimi sunarım. aynı zaman da, yeni bir yazar blog sayfası ile karşılaşmak güzel. yazılarınızı özellikle şiirlerinizi merakla incelemeye başladım.

hoşçakalın.

sezgihan - istanbul - euroasia - turkey